Soctantschat och säkerhet

M mailar och undrar om det finns möjlighet till att chatta med mig eftersom det ibland inte räcker med att ge en fråga som får ett svar. Jag har en yahooadress knuten till denna bloggen och ska i veckan sätta mig in i hur yahoo messenger fungerar och återkommer när jag fått ordning på det. Finns det intresse för chat är det bara roligt!

Stadigt antal besökare på bloggen för övrigt, roligt, fortsätt titta in!

Jag har fått flera mail som jag jobbar på svar till, jag hoppas hinna lägga upp något imorgon igen.

Ni som mailat och frågat om detta är en säker kommunikationsform - det är en svår fråga. Jag tycker era synpunkter är viktiga och detta med säkerheten undersöks på flera håll. Det vi gör och skriver på nätet kan ibland spåras men om du skriver en fråga till mig som en kommentar och inte vill ha frågan publicerad - skriv det - så godkänner jag ej kommentaren men skriver ett allmänt svar på din fråga här på bloggen. Hoppas detta får er att känna att ni vågar fråga!

Många kramar, Soctantsemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0